Тестова контрольна робота у двох варіантах для учнів 8 класу.
Контрольний тест за темою «Словосполучення. Речення. Головні члени речення»
І варіант
-
Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті (0, 5 бала)
А. танцювати вальс
Б. знання звичаїв
В. лист від брата
Г. дуже швидко
- ПРАВИЛЬНО виділено головне слово у варіанті (0, 5 бала)
А. ішли співаючи
Б. мрія про щастя
В. берег моря
Г. прийшли ввечері
- Простим є словосполучення (0, 5 бала)
А. початок навчального року
Б. засвоїти новий матеріал
В. вивчив англійську мову
Г. зупинилися поблизу дому
- Складним є словосполучення (0, 5 бала)
А. хтось із друзів
Б. перегляд цікавого фільму
В. виконати згідно з планом
Г. веселитися від душі
- Дієслівним є словосполучення (0, 5 бала)
А. читання вголосБ. виконаний ідеально
В. п’ятеро учнів
Г. зрада товариша
- Іменниковим є словосполучення (0, 5 бала)
А. допомога сусідовіБ. вивчати сумлінно
В. дуже голосно
Г. списавши в зошит
- Лише словосполучення наведено в рядку (1 бал)
А. написав вірш, промінь сонця, опанувати знанняБ. Чорне море, посадити город, дорога праворуч
В. цікавий мультфільм, вітер віє, смачна страва
Г. кава з молоком, швидко й охайно, міцно тримати
- Простий підмет ужито в реченні (1 бал)
А. Пролетіла зграйка чайок і зникла за лісом щогл (П. Панч).Б. Остап із Соломією звернули зі шляху на поле (М. Коцюбинський).
В. Багато вогнів мерехтіло вдалині (С. Скляренко)
Г. Сонце сідало за гору, поволі гасло в далеких водах (В. Близнець).
- Речення з простим присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Він з того тяжкого дня перестав ходити до річки (Д. Павличко).Б. Лось обтрушував із себе воду й скалки льоду (Є. Гуцало).
В. І все одно хтось нам повинен відчиняти двері (М. Стельмах).
Г. А сніг звичайним став (І. Жиленко).
- Речення зі складеним дієслівним присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Ми почали вивчати творчість Зірки Мензатюк.Б. Буде батько проводжати доньку.
В. Він має бажання вчитися на відмінно.
Г. Бабуся попросила придбати молока.
- Частиною складеного дієслівного присудка інфінітив є у варіанті (1 бал)
А. Бажання творити добро залишилося зі мною.Б. Не вчи вченого їсти хліба печеного.
В. Дідусь сів перепочити з дороги.
Г. Чоловік дуже хотів допомогти.
- Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид присудка (2 бали)
Лице було сумним і зосередженим (Г. Тютюнник) - Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид підмета (2 бали)
Михайлик з братом підійшли до школи.
Контрольний тест за темою «Словосполучення. Речення. Головні члени речення»
ІІ варіант
- Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті (0, 5 бала)
А. шукати вихідБ. початок іспитів
В. надзвичайно яскравий
Г. мрія про літо
- ПРАВИЛЬНО виділено головне слово у варіанті (0, 5 бала)
А. потрібний людямБ. уміння співати
В. дуже багато
Г. бажання вчитися
- Простим є словосполучення (0, 5 бала)
А. подорожувати селами УкраїниБ. бігати навколо школи
В. дуже виразно читати
Г. займатися важкою атлетикою
- Складним є словосполучення (0, 5 бала)
А. подарував чудові квітиБ. буду малювати картину
В. виконати відповідно до наказу
Г. дехто з нас
- Дієслівним є словосполучення (0, 5 бала)
А. навчаючи музикиБ. дуже старанно
В. сонячний день
Г. троє друзів
- Іменниковим є словосполучення (0, 5 бала)
А. набрати водиБ. радісно від почутого
В. повернутися пізно
Г. отара овець
- Лише словосполучення наведено в рядку (1 бал)
А. навчати музики, шість олівців, червоний від соромуБ. пасти овець, читати книгу, день і ніч
В. весела дівчина, буду працювати, кожен з присутніх
Г. небесна блакить, склянка соку, найбільш високо
- Простий підмет ужито в реченні (1 бал)
А. Там по лугу ходить табун коней (П. Куліш).Б. Один із них легенько струни срібнії торкає (Леся Українка).
В. Опале листя за водою спливає у вечірній млі (М. Терещенко).
Г. Два хлопчаки вийшли з лісу на берег і зупинились (Є. Гуцало).
- Речення з простим присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Ні, любий тату, я буду слухатись! (Леся Українка).Б. Весна почала вже вбирати степ у зелені шати… (А. Кащенко).
В. З тих пір риба стала жити на березі (Е. Андієвська).
Г. Мені ж треба повну діжечку води натягати (В. Чемерис).
- Речення зі складеним дієслівним присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Хлопці намагалися не думати про небезпеку.Б. Туристи сіли перепочити.
В. Батько порадив синові зайнятися спортом.
Г. Дно було грузьке й замулене.
- Частиною складеного дієслівного присудка інфінітив є у варіанті (1 бал)
А. Петро продовжував верзти нісенітниці.Б. Командир дав наказ зупинитися.
В. Жінка попросила освятити хату.
Г. Зневажати мову материнську – біда.
- Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид присудка (2 бали)
Зустріч з ними була небажаною (Г.Тютюнник). - Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид підмета (2 бали)
Кожен з нас мріє про щастя.
Відповіді до тестів
Правильні відповіді позначено зірочкою – *
-
Відповіді до I варіанту
- Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті (0, 5 бала)
А. танцювати вальсБ. знання звичаїв
В. лист від брата
Г. дуже швидко *
- ПРАВИЛЬНО виділено головне слово у варіанті (0, 5 бала)
А. ішли співаючиБ. мрія про щастя *
В. берег моря
Г. прийшли ввечері
- Простим є словосполучення (0, 5 бала)
А. початок навчального рокуБ. засвоїти новий матеріал
В. вивчив англійську мову
Г. зупинилися поблизу дому *
- Складним є словосполучення (0, 5 бала)
А. хтось із друзівБ. перегляд цікавого фільму *
В. виконати згідно з планом
Г. веселитися від душі
- Дієслівним є словосполучення (0, 5 бала)
А. читання вголосБ. виконаний ідеально *
В. п’ятеро учнів
Г. зрада товариша
- Іменниковим є словосполучення (0, 5 бала)
А. допомога сусідові *Б. вивчати сумлінно
В. дуже голосно
Г. списавши в зошит
- Лише словосполучення наведено в рядку (1 бал)
А. написав вірш, промінь сонця, опанувати знання *Б. Чорне море, посадити город, дорога праворуч
В. цікавий мультфільм, вітер віє, смачна страва
Г. кава з молоком, швидко й охайно, міцно тримати
- Простий підмет ужито в реченні (1 бал)
А. Пролетіла зграйка чайок і зникла за лісом щогл (П. Панч).Б. Остап із Соломією звернули зі шляху на поле (М. Коцюбинський).
В. Багато вогнів мерехтіло вдалині (С. Скляренко)
Г. Сонце сідало за гору, поволі гасло в далеких водах (В. Близнець). *
- Речення з простим присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Він з того тяжкого дня перестав ходити до річки (Д. Павличко).Б. Лось обтрушував із себе воду й скалки льоду (Є. Гуцало). *
В. І все одно хтось нам повинен відчиняти двері (М. Стельмах).
Г. А сніг звичайним став (І. Жиленко).
- Речення зі складеним дієслівним присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Ми почали вивчати творчість Зірки Мензатюк. *Б. Буде батько проводжати доньку.
В. Він має бажання вчитися на відмінно.
Г. Бабуся попросила придбати молока.
- Частиною складеного дієслівного присудка інфінітив є у варіанті (1 бал)
А. Бажання творити добро залишилося зі мною.Б. Не вчи вченого їсти хліба печеного.
В. Дідусь сів перепочити з дороги.
Г. Чоловік дуже хотів допомогти. *
- Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид присудка (2 бали)
Лице було сумним і зосередженим (присудок) (Г. Тютюнник). Складений іменний присудок. - Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид підмета (2 бали)
Михайлик з братом підійшли (присудок) до школи. Складений підмет, виражений словосполученням.
- Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті (0, 5 бала)
-
Відповіді до II варіанту
- Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті (0, 5 бала)
А. шукати вихідБ. початок іспитів
В. надзвичайно яскравий *
Г. мрія про літо
- ПРАВИЛЬНО виділено головне слово у варіанті (0, 5 бала)
А. потрібний людям *Б. уміння співати
В. дуже багато
Г. бажання вчитися
- Простим є словосполучення (0, 5 бала)
А. подорожувати селами УкраїниБ. бігати навколо школи *
В. дуже виразно читати
Г. займатися важкою атлетикою
- Складним є словосполучення (0, 5 бала)
А. подарував чудові квіти *Б. буду малювати картину
В. виконати відповідно до наказу
Г. дехто з нас
- Дієслівним є словосполучення (0, 5 бала)
А. навчаючи музики *Б. дуже старанно
В. сонячний день
Г. троє друзів
- Іменниковим є словосполучення (0, 5 бала)
А. набрати водиБ. радісно від почутого
В. повернутися пізно
Г. отара овець *
- Лише словосполучення наведено в рядку (1 бал)
А. навчати музики, шість олівців, червоний від сорому *Б. пасти овець, читати книгу, день і ніч
В. весела дівчина, буду працювати, кожен з присутніх
Г. небесна блакить, склянка соку, найбільш високо
- Простий підмет ужито в реченні (1 бал)
А. Там по лугу ходить табун коней (П. Куліш).Б. Один із них легенько струни срібнії торкає (Леся Українка).
В. Опале листя за водою спливає у вечірній млі (М. Терещенко). *
Г. Два хлопчаки вийшли з лісу на берег і зупинились (Є. Гуцало).
- Речення з простим присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Ні, любий тату, я буду слухатись! (Леся Українка). *Б. Весна почала вже вбирати степ у зелені шати… (А. Кащенко).
В. З тих пір риба стала жити на березі (Е. Андієвська).
Г. Мені ж треба повну діжечку води натягати (В. Чемерис).
- Речення зі складеним дієслівним присудком подано у варіанті (1 бал)
А. Хлопці намагалися не думати про небезпеку. *Б. Туристи сіли перепочити.
В. Батько порадив синові зайнятися спортом.
Г. Дно було грузьке й замулене.
- Частиною складеного дієслівного присудка інфінітив є у варіанті (1 бал)
А. Петро продовжував верзти нісенітниці. *Б. Командир дав наказ зупинитися.
В. Жінка попросила освятити хату.
Г. Зневажати мову материнську – біда.
- Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид присудка (2 бали)
Зустріч з ними була небажаною (присудок) (Г.Тютюнник). Складений іменний присудок. - Підкресли граматичну основу в поданому реченні. Визнач вид підмета (2 бали)
Кожен з нас мріє (присудок) про щастя. Складений підмет, виражений двома займенниками з прийменником.
- Головне слово виділено НЕПРАВИЛЬНО у варіанті (0, 5 бала)
Автор: Кривенко Юлія