План занять на період карантину 2020 року

Шановні батьки і любі мої учні, на жаль, через незалежні від нас причини ми не можемо зараз проводити уроки у тій формі, до якої всі звикли. Тому наразі я склала для себе і для вас графік із темами і завданнями, за яким мали б проходити шкільні заняття.

Не лякайтеся, що багато тексту! Завдання в дужках курсивом після тем.

13  березня ви всі отримали завдання у групи в Вайбер. Я дуже прошу серйозно поставитися до виконання завдань дітьми. Я чудово розумію, що ви – батьки, а не вчителі, і не можете кваліфіковано пояснити дітям певні теми. Тому я намагатимуся зробити все можливе, аби полегшити процес отримання знань на відстані. Протягом карантину я у цьому блогу буду  розміщати деякі матеріали, що допоможуть краще зрозуміти матеріал, та посилання на корисні ресурси.

Сподіваюся ми разом подолаємо цей важкий етап із гідністю! Успіхів, наснаги і терпіння!

5-Б клас

Читати далі

Українська мова

 

Другорядні члени речення (презентація)

Діалог. Розділові знаки при діалозі (презентація)

Речення з однорідними членами (презентація)

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення (презентація)

Звертання. Роль звертання у реченні (презентація)

Вставні слова та словосполучення (презентація)

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком (презентація)

12 – 22 травня

  1. Повторити будову слова. Виконати вправи 521, 522.
  2. Повторити написання знака м’якшення та апострофа. Виконати вправи 527, 528.
  3. 13.05 виконати контрольну роботу.

27 – 30 квітня

1. Опрацювати параграф 42 (вивчити правило).
2. Опрацювати послідовність розбору складного речення (с. 218)
3. Домашнє завдання: впр.503. Додатково до вказаного в завданні вправи виконати письмовий синтаксичний розбір перших трьох речень.

4 – 8 травня

1. Опрацювати параграфи 43, 44 (вивчити правила).

2. Домашнє завдання: впр. 511, 515.

 

6 – 10 квітня

  1. Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/rechennya-z-odnoridnymy-chlenamy/
  2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 38, вправи 452, 457.
  3. Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/uzagalnyuvalne-slovo-pry-odnoridnyh-chlenah-rechennya/
  4. Записати в класну роботу тренувальну вправу з відео.
  5. Домашнє завдання: опрацювати параграф 39, вправи 465, 468.

13 – 17 квітня

  1. Написати письмовий докладний переказ розповідного тексту (буде окреме завдання)
  2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 40, вправи 475, 476

20 – 24 квітня

  1. Домашнє завдання: опрацювати параграфи 41, вправи483, 486.
  2. Опрацювати матеріал про лист: с. 210 – 213, впр. 492.

Тренувальна вправа 1

Тренувальна вправа 2

 

13.03.2020. Другорядні члени речення: означення. (Завдання: вивчити правило с. 190 – 191, впр. 441, 442).

16.03.2020. Розвиток мовлення. Контрольний твір. «Чому необхідно знати історію свого народу?», «Чому потрібно знати звичаї народу?», «Чому потрібно берегти природу?», «Чого не можна купити за гроші? 17.03.2020. (Завдання: написати на чернетці твір на одну з тем 0, 75 – 1 сторінка)

18.03.2020. Другорядні члени речення: обставина. (Завдання: вивчити правило с. 191 – 192, впр. 444).

20.03.2020. Розвиток мовлення. Складання діалогів-розпитувань. (Завдання: опрацювати усно с. 193 – 194).

30.03.2020. Другорядні члени речення. Узагальнення матеріалу. (Завдання: повторити параграф 37, впр. 446).

31.03.2020. Підготовка до контрольної роботи за темою «Словосполучення. Речення. Граматична основа і другорядні члени речення» (Завдання: повторити параграфи 33 – 37, впр. 447).

1.04.2020. Контрольна робота за темою «Словосполучення. Речення. Граматична основа і другорядні члени речення» (тестові завдання відкритого й закритого типу).

3.04.2020. Аналіз контрольних робіт (твору й тестів). (Завдання: повторити параграф 37, впр. 445).

Українська література

Тарас Шевченко “За сонцем хмаронька пливе”

Біографічні відомості про Павла Тичину

Павло Тичина “Гаї шумлять” 

12 – 22 травня

  1. Написати міркування про улюблений твір з української літератури.
  2. 15 травня виконати контрольну роботу.
  3. Ознайомитись із твором “Малий Віз” О. Сенатович.

27 – 30 квітня

  1. Опрацювати біографічні відомості про Г. Тютюнника (с. 214 – 215).
  2. Прочитати оповідання Г. Тютюнника «Дивак» (с. 216 – 222), усно відповісти на питання після твору.
  3. Можна послухати аудіокнигу – https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg
  4. Виконати на вибір одне із завдань і надіслати в Гугл Клас:
  • Зроби повідомлення про поведінку й характер Олеся, оціни їх;
  • Напиши листа головному героєві оповідання «Дивак»;
  • Вигадай і напиши власну кінцівку до оповідання Г. Тютюнника «Дивак».

 4 – 8 травня

  1. Опрацювати біографічні відомості про М. Вінграновського (с. 225 – 226).
  2. Прочитати початок повісті М. Вінграновського “Сіроманець” (с. 227 – 233).
  3. Дати відповіді на питання с. 233 – 234.

6 – 10 квітня (Є. Гуцало «Лось»)

  1. Прочитати уривки інтерв’ю з Є. Гуцалом (с.199 – 200 підручника).
  2. Оглядово ознайомитися з головними подіями з життя письменника за презентацією – https://uchilka.in.ua/yevgen-gutsalo/
  3. Прочитати оповідання «Лось» (с. 200 – 207) або прослухати аудіо – https://www.youtube.com/watch?v=MXSGTGdF_iA&t=5s
  4. Записати в робочі зошити, що таке оповідання (с. 200) – вивчити, тему, ідею та проблематику твору (презентація).
  5. Домашнє завдання: дати письмові відповіді на запитання № 4, 6 , 9 (с.207).

13 – 17 квітня

Написати твір (0,75 – 1 сторінка) за оповіданням Є. Гуцала «Лось» на одну з тем (на вибір):

  • Світ природи і людина в творі Є. Гуцала «Лось»
  • Возвеличення гуманного ставлення до природи в оповідання Є. Гуцала «Лось»
  • Осуд бездушності (за оповіданням «Лось»)
  • Мої враження від прочитання оповідання “Лось” Є. Гуцала

20 – 24 квітня

  1. Опрацювати біографічні відомості про М. Рильського (с.209)
  2. Вивчити напам’ять вірш на вибір (с.210 – 212)

Випадають 5 уроків

13.03.2020. Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе». Картини світу природи у поезії. (Завдання: вірш напам’ять).

17.03.2020: Урок виразного читання напам’ять поезій Т.Г. Шевченка. (Завдання: опрацювати статтю підручника про Павла Тичину, с. 194 – 195)

20.03.2020: П.Тичина. Коротко про поета. «Не бував ти у наших краях!» (Завдання: с.195 читати, відповідати на питання; № 6, 7 – письмово)

31.03.2020: П.Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення природи засобами художнього слова. Теорія літератури: метафора, епітет. (Завдання: с. 62-63, 93, 129 повторити поняття «тропи», «епітет» і «метафора»; вивчити напам’ять вірш на вибір с.195 чи с.196)

3.04.2020: Урок виразного читання напам’ять поезій П. Тичини. (Завдання: ознайомитися з біографічними відомостями Є. Гуцало с.199 – 200).


6-Б клас

Читати далі

Українська мова

 

Числівник як частина мови (презентація)

Розряди кількісних числівників (презентація)

Кількісні числівники (цілі числа), відмінювання кількісних числівників (презентація)

Відмінювання порядкових, дробових і збірних числівників (презентація)

Уживання кількісних та порядкових числівників з іменниками (презентація)

Числівник – узагальнення вивченого (презентація)

Займенник як частина мови (перезентація)

Особові та зворотний займенники (презентація)

Питальні й відносні займенники (презентація)

Заперечні й неозначені займенники (презентація)

12 – 22 травня

  1. Повторити групи слів за походженням. Виконати вправу 564.
  2. Повторити способи словотвору. Виконати вправа 569, 570.
  3. 15 травня виконати контрольну роботу.
  4. Повторити тему “Числівник”. Виконати вправу 577.

27 – 30 квітня

  1. Опрацювати параграфи 61, 62 (вивчити правила).
  2. Домашнє завдання: впр. 530 , 531.

4 – 8 травня

  1. Опрацювати параграфи 63, 64 (вивчити правила).
  2. Домашнє завдання: впр. 541 , 551, 552.

6 – 10 квітня

  1. Переглянути відеоурок – https://uchilka.in.ua/vidminyuvannya-poryadkovyh-drobovyh-i-zbirnyh-chyslivnykiv/

Домашнє завдання: параграф 56 (вивчити правило), впр.478, 481

  1. Опрацювати с.180, впр. 484.
  2. Домашнє завдання: параграф 57 (вивчити правило), впр.489

13 – 17 квітня

  1. Виконати самостійну роботу за темою «Числівник» (буде додаткове повідомлення про те, де і як це зробити).
  2. Опрацювати параграф 59, впр. 504.
  3. Опрацювати параграф 60, впр. 508, 513 .

20 – 24 квітня

  1. Опрацювати параграф 61, впр. 519, 523
  2. Опрацювати параграф 62, впр. 529, 531

Тренувальна вправа 1

Тренувальна вправа 2

 

13.03.2020. Числівник як частина мови. (Завдання: вивчити правило с.164, впр. 434, 435).

16.03.2020. Числівники прості, складні та складені. М’який знак у кінці числівників. (Завдання: вивчити правило с. 167, впр. 437 (І – ІІІ завдання).

17.03.2020. Розряди кількісних числівників. (Завдання: вивчити правило с. 168, впр. 440, 441).

20.03.2020.  Збірні числівники в поєднанні з іменниками. (Завдання: вивчити правило с. 169, впр.446, 449)

30.03.2020, 31.03.2020. Відмінювання кількісних числівників. (Завдання: параграф 54, впр. 454, 458, 461, 462)

3.04.2020. Відмінювання дробових та збірних числівників. (Завдання: параграф 55, впр466, 469).


7 клас

Читати далі

Українська мова

Прийменник як частина мови – презентація

Написання та вживання прийменників – презентація

Написання прислівників разом і через дефіс – презентація
Написання прислівникових сполучень – презентація

Сполучник як службова частина мови – презентація

Сполучники сурядності та підрядності – презентація

12 – 22 травня

  1. Повторити теми “Дієприкметниковий зворот” і “Дієприслівниковий зворот”. Виконати вправу 568.
  2. Повторіть написання не з дієсловами. Виконати вправу 569.
  3. 19 травня виконати контрольну роботу.
  4. Опрацювати с. 235, виконати вправу 623.

27 – 30 квітня

  1. Переглянути відео в Гугл класі.
  2. Опрацювати параграфи 48, 49 (вивчити, що таке частка, розряди часток і правопис).
  3. Домашнє завдання: вправа 517 (частки підкреслити, написати групу), 528 (І завдання, у ІІ завданні зробити синтаксичний розбір третього речення).

4 – 8 травня

  1. Переглянути відео в Гугл класі
  2. Опрацювати параграфи 50, 51 (вивчити правила).
  3. Домашнє завдання: пройти тест за “Службовими частинами мови”

6 – 10 квітня

  1. Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/pryjmennyk-yak-chastyna-movy/
  2. Домашнє завдання: параграф 42 (вивчити правила), вправи 438, 443
  3. Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/napysannya-ta-vzhyvannya-pryjmennykiv/
  4. Домашнє завдання: параграф 43 (вивчити правила), вправи 449, 453.

13 – 17 квітня

  1. Опрацювати параграф 44, впр. 457, 459, 463.
  2. Опрацювати параграф 45, впр. 473, 480.

20 – 24 квітня

  1. Опрацювати параграф 46, впр. 485 (І), 486
  2. Опрацювати параграф 47, впр. 497, 498.

13.03.2020. Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. (Завдання: вивчити правило с.136, впр. 387).

17.03.2020. Розвиток мовлення. Портретний нарис у публіцистичному стилі. (Завдання: опрацювати усно с.235)

20.03. 2020. Написання прислівників разом і через дефіс. (Завдання: вивчити правило с.137 – 138, впр. 390, 395, 398)

31.03.2020. Розрізнення прислівників та однозвучних сполучень. (Завдання: правило с.141, впр.405, 406)

3.04.2020. Написання прислівникових сполучень. (Завдання: правило с.143, впр. 418, 419).

Українська література

Марина Павленко. Коротко про життя і творчість

Буктрейлер №1 до твору “Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських”

Буктрейлер №2 до твору “Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських”

12 – 22 травня

  1. Опрацювати біографічні відомості про А. Малишка (с. 261 – 263). Вивчити напам’ять вірш А. Малишка на вибір.
  2. Ознайомитись із твором А. Дімаров “Блакитна дитина”
  3. 22 травня виконати контрольну роботу.

27 – 30 квітня

  1. Переглянути урок в Гугл класі.
  2. Опрацювати статтю підручника про О. Телігу (с.229 – 232).
  3. Вивчити напам’ять вірш “Сучасникам”.
  4. Прочитати перші 6 розділів повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу”

4 – 8 травня

  1. Опрацювати презентацію про життєвий і творчий шлях О. Гавроша – https://uchilka.in.ua/oleksandr-gavrosh-prezentatsiya/
  2.  Дочитати повість О. Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу”.

6 – 10 квітня (Л.Пономаренко «Гер переможений»)

  1. Ознайомитися із біографією Л. Пономаренко: с. 215 – 217, презентація – https://uchilka.in.ua/lyubov-ponomarenko-prezentatsiya/
  2. Прочитати оповідання «Гер переможений» (с.217 – 219)
  3. Переглянути відео урок – https://www.youtube.com/watch?v=cOsNcw9IOak&list=PLgPJeYhhhB9wzWJ-w_lB0zzj3yTh_1KGL&index=13
  4. Записати в робочі зошити й вивчити визначення новели. Довести, що «Гер переможений» є новелою. Виписати й розшифрувати образи-символи. Сфотографувати й здати в Гугл класс до 11 квітня.
  5. Дати короткі відповіді на питання літературного диктанту в Гугл клас – до 11 квітня.

    13 – 17 квітня

    1. Написати твір (1,5 сторінки) на одну з тем:
    • Добро і зло в повісті «Русалонька із 7-В»
    • Призначення людини (за віршем В.Симоненка «Ти знаєш, що ти людина»)
    • Чим мене вразили вірші В. Симоненка.
    • Гуманістичний зміст новели «Гер переможений» Л. Пономаренко
    • Мої враження від новели «Гер переможений» Л. Пономаренко
    1. Опрацювати с. 224 – 228, виписати в зошит художні засоби віршів О.Ольжича

     

    20 – 24 квітня

    1. Опрацювати с. 229 – 235, проаналізуйте 1 вірш О. Теліги (на вибір).
    2. Ознайомитися з біографією О.Гавроша.
Анкета літературного героя

Анкета літературного героя

Випадають знову 5 уроків. І всі вони присвячені повісті-казці Марини Павленко «Русалонька із 7-В»

Завдання: опрацювати біографію М. Павленко за презентацією (скину); прочитати повість повністю чи скорочено с. 187 – 214; відповісти на питання с.214,  скласти анкету головної героїні (пізніше напишу як); виписати в зошит образи-символи повісті, розшифрувати, що вони символізують.


8-Б клас

Читати далі

Українська мова

Звертання. Вставні слова, кома при них (презентація)

Вставні слова (відеоурок-презентація)

Вставлені конструкції (відеоурок-презентація)

Поняття про відокремлення (презентація)

Відокремлені означення (презентація)

Відокремлені прикладки (презентація)

Відокремлені додатки (презентація)

Українська мова

12 – 22 травня

  1. Повторити види речень. Виконати вправу 392.
  2. 14 травня виконати контрольну роботу.
  3. Повторити відокремлені члени речення. Виконати вправу 395.
  4. Повторити дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти. Виконати вправу 401.

27 – 30 квітня

  1. Опрацювати параграф 35 (вивчити правила), виконати вправу 366.
  2. Опрацювати параграф 36 (вивчити правила), виконати вправу 379.

4 – 8 травня

  1. Опрацювати параграфи 37, виконати вправу 385
  2. Виконати тестову роботу на тему “Речення з відокремленими членами” на платформі “Всеосвіта”.

6 – 10 квітня

  1. Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/ponyattya-pro-vidokremelennya/
  2. Домашнє завдання: опрацювати параграф 31, вправа 312.
  3. Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/vidokremleni-oznachennya/
  4. Домашнє завдання: опрацювати параграф 32, вправи 320, 321.

13 – 17 квітня

  1. Опрацювати параграф 33, впр. 336, 337
  2. Опрацювати параграф 34, впр. 349

20 – 24 квітня

Опрацювати параграф 35, впр. 363, 365, 366, 368.

Тренувальна вправа на вставні слова

Випадає 5 уроків

12.03.2020. Розвиток мовлення. Інтерв’ю в публіцистичному стилі. (Завдання: с.212 – 213 усно)

18.03.2020, 19.03.2020. Вставні слова (словосполучення, речення).  Групи вставних слів за значенням. (Завдання: вивчити правило параграфа 28, впр. 294, 295, 297 (усно).

1.04.2020. Контрольний переказ.

2.04.2020. Вставлені конструкції. (Завдання: вивчити правила параграфа 29, впр. 301 (ІІ), 302, 303).

 

Українська література

Ніна Бічуя “Шпага Славка Беркути”. Аудіокнига

Володимир Дрозд  “Білий кінь Шептало” (відеоурок-презентація)

Володимир Дрозд “Білий кінь Шептало”. Аудіокнига

Скрайбінг до твору В. Дрозда “Білий кінь Шептало”

Юрій Винничук «Місце для дракона» (відеоурок-презентація)

Українська література

12 – 22 травня

  1. Дочитати повість В. Чемериса “Вітька + Галя…” та пройти тест за змістом.
  2. 15 травня написати контрольну роботу.
  3. Ознайомитися з повістю І. Сенченка “Діамантовий берег”.

27 – 30 квітня

  1. Написати літературний диктант за повістю Ю.Винничука “Місце для дракона” та сенкан.
  2. Ознайомитись із біографічними відомостями про В. Чемериса. Читати повість “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”.

4 – 8 травня

  1. Дочитати повість В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”, написати паспорт твору.
  2.  Охарактеризувати героїв твору: Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок (на вибір).

6 – 10 квітня

Читати повість казку Ю.Винничука «Місце для дракона»

Випадають 5 уроків

Три з них присвячені вивченню «Шпаги Славка Беркути» Ніни Бічуя, два – оповіданню Володимира Дрозда «Білий кінь Шептало».

Завдання на перші два тижня карантину: ознайомитися з текстами творів. Додаткове практичне завдання буде пізніше.


9 клас

Читати далі

Українська мова

 

Безсполучникове складне речення

Тире між частинами безсполучникового складного речення (презентація)

Складне речення з різними видами зв’язку

Текст і його основні ознаки (презентація)

12 – 22 травня

  1. Повторити написання складних слів. Виконати вправу 461.
  2. 14 травня виконати контрольну роботу.
  3. Повторити типи складних речень. Виконати вправу 477.

27 – 30 квітня

  1. Опрацювати параграфи 34, 35.
  2. Домашнє завдання: виконати впр. 428.

4 – 8 травня

1.  Повторити відомості про речення (граматичну, основу, порядок слів).

2. Домашнє завдання: впр. 435.

3. Повторити ненаголошені голосні, написання прислівників, спрощення, написання знака м’якшення й апострофа.

4. Домашнє завдання: впр. 454,  459.

6 – 10 квітня

  1. Опрацювати параграф 30, впр. 377, 378
  2. Розвиток мовлення: опрацювати с. 246 – 247

13 – 17 квітня

  1. Опрацювати параграф 31, впр. 384
  2. Узагальнення вивченого: впр. 400, зробити повний синтаксичний розбір 2 речення.

20 – 24 квітня

  1. Опрацювати параграф 33, впр.411
  2. Опрацювати параграф 34, впр.416

Тренувальна вправа 1 за безсполучниковим складним реченням

Тренувальна вправа 2 за безсполучниковим складним реченням

Випадають 5 уроків.

Завдання:

  • опрацювати § 27, впр. 332, 338, 339;
  • опрацювати с. 158 – 159 (синтаксичний розбір безсполучникового складного речення), впр. 350;
  • опрацювати § 29, впр. 360, 361, 362, 363.

Дякую за розуміння і бажаю всім успіхів!!!

 

Поділитись

Автор: Кривенко Юлія

Можливо, вам сподобається...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

139 / 0,346 / 65.37M