Шановні батьки і любі мої учні, на жаль, через незалежні від нас причини ми не можемо зараз проводити уроки у тій формі, до якої всі звикли. Тому наразі я склала для себе і для вас графік із темами і завданнями, за яким мали б проходити шкільні заняття.
Не лякайтеся, що багато тексту! Завдання в дужках курсивом після тем.
13 березня ви всі отримали завдання у групи в Вайбер. Я дуже прошу серйозно поставитися до виконання завдань дітьми. Я чудово розумію, що ви – батьки, а не вчителі, і не можете кваліфіковано пояснити дітям певні теми. Тому я намагатимуся зробити все можливе, аби полегшити процес отримання знань на відстані. Протягом карантину я у цьому блогу буду розміщати деякі матеріали, що допоможуть краще зрозуміти матеріал, та посилання на корисні ресурси.
Сподіваюся ми разом подолаємо цей важкий етап із гідністю! Успіхів, наснаги і терпіння!
5-Б клас
Українська мова
Другорядні члени речення (презентація)
Діалог. Розділові знаки при діалозі (презентація)
Речення з однорідними членами (презентація)
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення (презентація)
Звертання. Роль звертання у реченні (презентація)
Вставні слова та словосполучення (презентація)
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком (презентація)
12 – 22 травня
- Повторити будову слова. Виконати вправи 521, 522.
- Повторити написання знака м’якшення та апострофа. Виконати вправи 527, 528.
- 13.05 виконати контрольну роботу.
27 – 30 квітня
1. Опрацювати параграф 42 (вивчити правило).
2. Опрацювати послідовність розбору складного речення (с. 218)
3. Домашнє завдання: впр.503. Додатково до вказаного в завданні вправи виконати письмовий синтаксичний розбір перших трьох речень.
4 – 8 травня
1. Опрацювати параграфи 43, 44 (вивчити правила).
2. Домашнє завдання: впр. 511, 515.
6 – 10 квітня
- Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/rechennya-z-odnoridnymy-chlenamy/
- Домашнє завдання: опрацювати параграф 38, вправи 452, 457.
- Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/uzagalnyuvalne-slovo-pry-odnoridnyh-chlenah-rechennya/
- Записати в класну роботу тренувальну вправу з відео.
- Домашнє завдання: опрацювати параграф 39, вправи 465, 468.
13 – 17 квітня
- Написати письмовий докладний переказ розповідного тексту (буде окреме завдання)
- Домашнє завдання: опрацювати параграф 40, вправи 475, 476
20 – 24 квітня
- Домашнє завдання: опрацювати параграфи 41, вправи483, 486.
- Опрацювати матеріал про лист: с. 210 – 213, впр. 492.
Тренувальна вправа 1
Тренувальна вправа 2
13.03.2020. Другорядні члени речення: означення. (Завдання: вивчити правило с. 190 – 191, впр. 441, 442).
16.03.2020. Розвиток мовлення. Контрольний твір. «Чому необхідно знати історію свого народу?», «Чому потрібно знати звичаї народу?», «Чому потрібно берегти природу?», «Чого не можна купити за гроші? 17.03.2020. (Завдання: написати на чернетці твір на одну з тем 0, 75 – 1 сторінка)
18.03.2020. Другорядні члени речення: обставина. (Завдання: вивчити правило с. 191 – 192, впр. 444).
20.03.2020. Розвиток мовлення. Складання діалогів-розпитувань. (Завдання: опрацювати усно с. 193 – 194).
30.03.2020. Другорядні члени речення. Узагальнення матеріалу. (Завдання: повторити параграф 37, впр. 446).
31.03.2020. Підготовка до контрольної роботи за темою «Словосполучення. Речення. Граматична основа і другорядні члени речення» (Завдання: повторити параграфи 33 – 37, впр. 447).
1.04.2020. Контрольна робота за темою «Словосполучення. Речення. Граматична основа і другорядні члени речення» (тестові завдання відкритого й закритого типу).
3.04.2020. Аналіз контрольних робіт (твору й тестів). (Завдання: повторити параграф 37, впр. 445).
Українська література
Тарас Шевченко “За сонцем хмаронька пливе”
Біографічні відомості про Павла Тичину
12 – 22 травня
- Написати міркування про улюблений твір з української літератури.
- 15 травня виконати контрольну роботу.
- Ознайомитись із твором “Малий Віз” О. Сенатович.
27 – 30 квітня
- Опрацювати біографічні відомості про Г. Тютюнника (с. 214 – 215).
- Прочитати оповідання Г. Тютюнника «Дивак» (с. 216 – 222), усно відповісти на питання після твору.
- Можна послухати аудіокнигу – https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg
- Виконати на вибір одне із завдань і надіслати в Гугл Клас:
- Зроби повідомлення про поведінку й характер Олеся, оціни їх;
- Напиши листа головному героєві оповідання «Дивак»;
- Вигадай і напиши власну кінцівку до оповідання Г. Тютюнника «Дивак».
4 – 8 травня
- Опрацювати біографічні відомості про М. Вінграновського (с. 225 – 226).
- Прочитати початок повісті М. Вінграновського “Сіроманець” (с. 227 – 233).
- Дати відповіді на питання с. 233 – 234.
6 – 10 квітня (Є. Гуцало «Лось»)
- Прочитати уривки інтерв’ю з Є. Гуцалом (с.199 – 200 підручника).
- Оглядово ознайомитися з головними подіями з життя письменника за презентацією – https://uchilka.in.ua/yevgen-gutsalo/
- Прочитати оповідання «Лось» (с. 200 – 207) або прослухати аудіо – https://www.youtube.com/watch?v=MXSGTGdF_iA&t=5s
- Записати в робочі зошити, що таке оповідання (с. 200) – вивчити, тему, ідею та проблематику твору (презентація).
- Домашнє завдання: дати письмові відповіді на запитання № 4, 6 , 9 (с.207).
13 – 17 квітня
Написати твір (0,75 – 1 сторінка) за оповіданням Є. Гуцала «Лось» на одну з тем (на вибір):
- Світ природи і людина в творі Є. Гуцала «Лось»
- Возвеличення гуманного ставлення до природи в оповідання Є. Гуцала «Лось»
- Осуд бездушності (за оповіданням «Лось»)
- Мої враження від прочитання оповідання “Лось” Є. Гуцала
20 – 24 квітня
- Опрацювати біографічні відомості про М. Рильського (с.209)
- Вивчити напам’ять вірш на вибір (с.210 – 212)
Випадають 5 уроків
13.03.2020. Тарас Шевченко «За сонцем хмаронька пливе». Картини світу природи у поезії. (Завдання: вірш напам’ять).
17.03.2020: Урок виразного читання напам’ять поезій Т.Г. Шевченка. (Завдання: опрацювати статтю підручника про Павла Тичину, с. 194 – 195)
20.03.2020: П.Тичина. Коротко про поета. «Не бував ти у наших краях!» (Завдання: с.195 читати, відповідати на питання; № 6, 7 – письмово)
31.03.2020: П.Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення природи засобами художнього слова. Теорія літератури: метафора, епітет. (Завдання: с. 62-63, 93, 129 повторити поняття «тропи», «епітет» і «метафора»; вивчити напам’ять вірш на вибір с.195 чи с.196)
3.04.2020: Урок виразного читання напам’ять поезій П. Тичини. (Завдання: ознайомитися з біографічними відомостями Є. Гуцало с.199 – 200).
6-Б клас
Українська мова
Числівник як частина мови (презентація)
Розряди кількісних числівників (презентація)
Кількісні числівники (цілі числа), відмінювання кількісних числівників (презентація)
Відмінювання порядкових, дробових і збірних числівників (презентація)
Уживання кількісних та порядкових числівників з іменниками (презентація)
Числівник – узагальнення вивченого (презентація)
Займенник як частина мови (перезентація)
Особові та зворотний займенники (презентація)
Питальні й відносні займенники (презентація)
Заперечні й неозначені займенники (презентація)
12 – 22 травня
- Повторити групи слів за походженням. Виконати вправу 564.
- Повторити способи словотвору. Виконати вправа 569, 570.
- 15 травня виконати контрольну роботу.
- Повторити тему “Числівник”. Виконати вправу 577.
27 – 30 квітня
- Опрацювати параграфи 61, 62 (вивчити правила).
- Домашнє завдання: впр. 530 , 531.
4 – 8 травня
- Опрацювати параграфи 63, 64 (вивчити правила).
- Домашнє завдання: впр. 541 , 551, 552.
6 – 10 квітня
- Переглянути відеоурок – https://uchilka.in.ua/vidminyuvannya-poryadkovyh-drobovyh-i-zbirnyh-chyslivnykiv/
Домашнє завдання: параграф 56 (вивчити правило), впр.478, 481
- Опрацювати с.180, впр. 484.
- Домашнє завдання: параграф 57 (вивчити правило), впр.489
13 – 17 квітня
- Виконати самостійну роботу за темою «Числівник» (буде додаткове повідомлення про те, де і як це зробити).
- Опрацювати параграф 59, впр. 504.
- Опрацювати параграф 60, впр. 508, 513 .
20 – 24 квітня
- Опрацювати параграф 61, впр. 519, 523
- Опрацювати параграф 62, впр. 529, 531
Тренувальна вправа 1
Тренувальна вправа 2
13.03.2020. Числівник як частина мови. (Завдання: вивчити правило с.164, впр. 434, 435).
16.03.2020. Числівники прості, складні та складені. М’який знак у кінці числівників. (Завдання: вивчити правило с. 167, впр. 437 (І – ІІІ завдання).
17.03.2020. Розряди кількісних числівників. (Завдання: вивчити правило с. 168, впр. 440, 441).
20.03.2020. Збірні числівники в поєднанні з іменниками. (Завдання: вивчити правило с. 169, впр.446, 449)
30.03.2020, 31.03.2020. Відмінювання кількісних числівників. (Завдання: параграф 54, впр. 454, 458, 461, 462)
3.04.2020. Відмінювання дробових та збірних числівників. (Завдання: параграф 55, впр466, 469).
7 клас
Українська мова
Прийменник як частина мови – презентація
Написання та вживання прийменників – презентація
Написання прислівників разом і через дефіс – презентація
Написання прислівникових сполучень – презентація
Сполучник як службова частина мови – презентація
Сполучники сурядності та підрядності – презентація
12 – 22 травня
- Повторити теми “Дієприкметниковий зворот” і “Дієприслівниковий зворот”. Виконати вправу 568.
- Повторіть написання не з дієсловами. Виконати вправу 569.
- 19 травня виконати контрольну роботу.
- Опрацювати с. 235, виконати вправу 623.
27 – 30 квітня
- Переглянути відео в Гугл класі.
- Опрацювати параграфи 48, 49 (вивчити, що таке частка, розряди часток і правопис).
- Домашнє завдання: вправа 517 (частки підкреслити, написати групу), 528 (І завдання, у ІІ завданні зробити синтаксичний розбір третього речення).
4 – 8 травня
- Переглянути відео в Гугл класі
- Опрацювати параграфи 50, 51 (вивчити правила).
- Домашнє завдання: пройти тест за “Службовими частинами мови”
6 – 10 квітня
- Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/pryjmennyk-yak-chastyna-movy/
- Домашнє завдання: параграф 42 (вивчити правила), вправи 438, 443
- Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/napysannya-ta-vzhyvannya-pryjmennykiv/
- Домашнє завдання: параграф 43 (вивчити правила), вправи 449, 453.
13 – 17 квітня
- Опрацювати параграф 44, впр. 457, 459, 463.
- Опрацювати параграф 45, впр. 473, 480.
20 – 24 квітня
- Опрацювати параграф 46, впр. 485 (І), 486
- Опрацювати параграф 47, впр. 497, 498.
13.03.2020. Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. (Завдання: вивчити правило с.136, впр. 387).
17.03.2020. Розвиток мовлення. Портретний нарис у публіцистичному стилі. (Завдання: опрацювати усно с.235)
20.03. 2020. Написання прислівників разом і через дефіс. (Завдання: вивчити правило с.137 – 138, впр. 390, 395, 398)
31.03.2020. Розрізнення прислівників та однозвучних сполучень. (Завдання: правило с.141, впр.405, 406)
3.04.2020. Написання прислівникових сполучень. (Завдання: правило с.143, впр. 418, 419).
Українська література
Марина Павленко. Коротко про життя і творчість
Буктрейлер №1 до твору “Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських”
Буктрейлер №2 до твору “Русалонька із 7 – В, або Прокляття роду Кулаківських”
12 – 22 травня
- Опрацювати біографічні відомості про А. Малишка (с. 261 – 263). Вивчити напам’ять вірш А. Малишка на вибір.
- Ознайомитись із твором А. Дімаров “Блакитна дитина”
- 22 травня виконати контрольну роботу.
27 – 30 квітня
- Переглянути урок в Гугл класі.
- Опрацювати статтю підручника про О. Телігу (с.229 – 232).
- Вивчити напам’ять вірш “Сучасникам”.
- Прочитати перші 6 розділів повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу”
4 – 8 травня
- Опрацювати презентацію про життєвий і творчий шлях О. Гавроша – https://uchilka.in.ua/oleksandr-gavrosh-prezentatsiya/
- Дочитати повість О. Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу”.
6 – 10 квітня (Л.Пономаренко «Гер переможений»)
- Ознайомитися із біографією Л. Пономаренко: с. 215 – 217, презентація – https://uchilka.in.ua/lyubov-ponomarenko-prezentatsiya/
- Прочитати оповідання «Гер переможений» (с.217 – 219)
- Переглянути відео урок – https://www.youtube.com/watch?v=cOsNcw9IOak&list=PLgPJeYhhhB9wzWJ-w_lB0zzj3yTh_1KGL&index=13
- Записати в робочі зошити й вивчити визначення новели. Довести, що «Гер переможений» є новелою. Виписати й розшифрувати образи-символи. Сфотографувати й здати в Гугл класс до 11 квітня.
- Дати короткі відповіді на питання літературного диктанту в Гугл клас – до 11 квітня.
13 – 17 квітня
- Написати твір (1,5 сторінки) на одну з тем:
- Добро і зло в повісті «Русалонька із 7-В»
- Призначення людини (за віршем В.Симоненка «Ти знаєш, що ти людина»)
- Чим мене вразили вірші В. Симоненка.
- Гуманістичний зміст новели «Гер переможений» Л. Пономаренко
- Мої враження від новели «Гер переможений» Л. Пономаренко
- Опрацювати с. 224 – 228, виписати в зошит художні засоби віршів О.Ольжича
20 – 24 квітня
- Опрацювати с. 229 – 235, проаналізуйте 1 вірш О. Теліги (на вибір).
- Ознайомитися з біографією О.Гавроша.
Випадають знову 5 уроків. І всі вони присвячені повісті-казці Марини Павленко «Русалонька із 7-В»
Завдання: опрацювати біографію М. Павленко за презентацією (скину); прочитати повість повністю чи скорочено с. 187 – 214; відповісти на питання с.214, скласти анкету головної героїні (пізніше напишу як); виписати в зошит образи-символи повісті, розшифрувати, що вони символізують.
8-Б клас
Українська мова
Звертання. Вставні слова, кома при них (презентація)
Вставні слова (відеоурок-презентація)
Вставлені конструкції (відеоурок-презентація)
Поняття про відокремлення (презентація)
Відокремлені означення (презентація)
Відокремлені прикладки (презентація)
Відокремлені додатки (презентація)
Українська мова
12 – 22 травня
- Повторити види речень. Виконати вправу 392.
- 14 травня виконати контрольну роботу.
- Повторити відокремлені члени речення. Виконати вправу 395.
- Повторити дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти. Виконати вправу 401.
27 – 30 квітня
- Опрацювати параграф 35 (вивчити правила), виконати вправу 366.
- Опрацювати параграф 36 (вивчити правила), виконати вправу 379.
4 – 8 травня
- Опрацювати параграфи 37, виконати вправу 385
- Виконати тестову роботу на тему “Речення з відокремленими членами” на платформі “Всеосвіта”.
6 – 10 квітня
- Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/ponyattya-pro-vidokremelennya/
- Домашнє завдання: опрацювати параграф 31, вправа 312.
- Переглянути урок – https://uchilka.in.ua/vidokremleni-oznachennya/
- Домашнє завдання: опрацювати параграф 32, вправи 320, 321.
13 – 17 квітня
- Опрацювати параграф 33, впр. 336, 337
- Опрацювати параграф 34, впр. 349
20 – 24 квітня
Опрацювати параграф 35, впр. 363, 365, 366, 368.
Тренувальна вправа на вставні слова
Випадає 5 уроків
12.03.2020. Розвиток мовлення. Інтерв’ю в публіцистичному стилі. (Завдання: с.212 – 213 усно)
18.03.2020, 19.03.2020. Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів за значенням. (Завдання: вивчити правило параграфа 28, впр. 294, 295, 297 (усно).
1.04.2020. Контрольний переказ.
2.04.2020. Вставлені конструкції. (Завдання: вивчити правила параграфа 29, впр. 301 (ІІ), 302, 303).
Українська література
Ніна Бічуя “Шпага Славка Беркути”. Аудіокнига
Володимир Дрозд “Білий кінь Шептало” (відеоурок-презентація)
Володимир Дрозд “Білий кінь Шептало”. Аудіокнига
Скрайбінг до твору В. Дрозда “Білий кінь Шептало”
Юрій Винничук «Місце для дракона» (відеоурок-презентація)
Українська література
12 – 22 травня
- Дочитати повість В. Чемериса “Вітька + Галя…” та пройти тест за змістом.
- 15 травня написати контрольну роботу.
- Ознайомитися з повістю І. Сенченка “Діамантовий берег”.
27 – 30 квітня
- Написати літературний диктант за повістю Ю.Винничука “Місце для дракона” та сенкан.
- Ознайомитись із біографічними відомостями про В. Чемериса. Читати повість “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”.
4 – 8 травня
- Дочитати повість В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”, написати паспорт твору.
- Охарактеризувати героїв твору: Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок (на вибір).
6 – 10 квітня
Читати повість казку Ю.Винничука «Місце для дракона»
Випадають 5 уроків
Три з них присвячені вивченню «Шпаги Славка Беркути» Ніни Бічуя, два – оповіданню Володимира Дрозда «Білий кінь Шептало».
Завдання на перші два тижня карантину: ознайомитися з текстами творів. Додаткове практичне завдання буде пізніше.
9 клас
Українська мова
Безсполучникове складне речення
Тире між частинами безсполучникового складного речення (презентація)
Складне речення з різними видами зв’язку
Текст і його основні ознаки (презентація)
12 – 22 травня
- Повторити написання складних слів. Виконати вправу 461.
- 14 травня виконати контрольну роботу.
- Повторити типи складних речень. Виконати вправу 477.
27 – 30 квітня
- Опрацювати параграфи 34, 35.
- Домашнє завдання: виконати впр. 428.
4 – 8 травня
1. Повторити відомості про речення (граматичну, основу, порядок слів).
2. Домашнє завдання: впр. 435.
3. Повторити ненаголошені голосні, написання прислівників, спрощення, написання знака м’якшення й апострофа.
4. Домашнє завдання: впр. 454, 459.
6 – 10 квітня
- Опрацювати параграф 30, впр. 377, 378
- Розвиток мовлення: опрацювати с. 246 – 247
13 – 17 квітня
- Опрацювати параграф 31, впр. 384
- Узагальнення вивченого: впр. 400, зробити повний синтаксичний розбір 2 речення.
20 – 24 квітня
- Опрацювати параграф 33, впр.411
- Опрацювати параграф 34, впр.416
Тренувальна вправа 1 за безсполучниковим складним реченням
Тренувальна вправа 2 за безсполучниковим складним реченням
Випадають 5 уроків.
Завдання:
- опрацювати § 27, впр. 332, 338, 339;
- опрацювати с. 158 – 159 (синтаксичний розбір безсполучникового складного речення), впр. 350;
- опрацювати § 29, впр. 360, 361, 362, 363.
Дякую за розуміння і бажаю всім успіхів!!!
Автор: Кривенко Юлія